Kas tunned, et Sinu ettevõte/organisatsioon saaks klientidega pidada e-kirjavahetust märksa tõhusamalt? Kui tihti märkad, et
- klienditeenindajad ei vasta e-kirja teel saabunud klientide soovidele nii, et kliendil oleks võimalikult lihtne ja meeldiv pakkumist aktsepteerida;
- klienditeenindajad vastavad e-kirjadele enda parema äratundmise kohaselt ja eksivad vahel netiketi vastu;
- klienditeenindajad ei vormista vastuseid sisuliselt või keeleliselt korrektselt;
- klient ei suuda e-kirjast olulist infot kümne sekundiga leida;
- kliendile saadetavad e-kirjad on liiga lakoonilised või liiga pikad ja lohisevad;
- klienditeenindajad ei jälgi hoolikalt, kuidas areneb kliendisuhe pärast e-kirja saatmist;
- klienditeenindajad ei oska kasutada e-suhtlust täiendavate toodete või teenuste müügiks?
Aga sooviksid jõuda nii kaugele, et
- kõik Su ettevõtte/organisatsiooni töötajad suhtlevad e-kirja teel nii vormi kui sisu poolest korrektselt;
- inimesed jälgivad, mis saab saadetud kirjadest edasi ning vajadusel hangivad kliendilt tagasisidet;
- töötajad suudavad e-kirjades pakkuda kliendile täiendavat müüki.
Telli sisekoolitus
Tõhusa e-suhtluse sisekoolitusi viime läbi kahes formaadis
7-tunnine koolitus
- Kaardistame hetkeolukorra
- Arutame juhtidega, millised peaks olema klientidele saadetavate e-kirjade sisu ja vorm ning mida ja kuidas saame e-suhtluses kliendirühmade kaupa täiendavalt müüa; samuti paneme paika, milliste koolitusrühmade kaupa saame kõige tõhusamalt muudatused ellu viia
- Koolituspäeval arutame osalejatega
- milline on netiketile vastav e-kirja sisu ja vorm
- kuidas suurendada saadetud e-kirjale vastuse saamise tõenäosust ja kuidas aktiveerida klienti
- kuidas vältida kontorisisest spämmi
- kuidas müüa kliendile täiendavaid teenuseid ja tooteid “muuseas”-vormis
- lepime kokku, kui kiiresti reageerime majasisestele ning kui kiiresti majavälistele e-kirjadele
- Kuu pärast koolitust analüüsime, mida on e-kirjades veel vaja muuta ning vajadusel korraldame täiendava sessiooni muudatuste kommunikeerimiseks
1,5-tunnine netiketi koolitus
- Analüüsime praeguste e-kirjade sisu ja vormi.
- Arutame juhtidega, mida peaksime muutma.
- Selgitame interaktiivse koolituse käigus, kuidas kirjutada korrektse sisu ja vormiga e-kirju, ning harjutame seda.
Mis on Sinu järgmine tegevus?
- Vaata koolituste hinnakirja.
- Loe, mida osalejad arvavad.
- Aruta Kristjan Otsmanniga, milline lahendus oleks Sinu ettevõttele/organisatsioonile kõige kasulikum. Selleks kirjuta kristjan-at-selgepilt.ee, skype kristjanotsmann või helista 502 9037.
- Võib-olla polegi koolitusest Sinu või Su ettevõtte/organisatsiooni puhul kasu? Tutvu ka coachingu lehega – loodame, et leiad sealt Sulle sobiva lahenduse.
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!