Tegime Nordea jaemüügiinimestega tublisti tööd
Neljapäeval ja reedel sättisime Nordea Panga jaemüügi poole juhtide ja keskastme juhtide ajajuhtimist paremaks ning koolitusest tõuseb loodetavasti tublisti kasu. Mida tegime?
- Enamik inimesi tuli koolitusele oma sülearvutiga, milles MS Outlook 2003.
- Võtsime läpparid lahti ning häälestasime vaikevaated.
- Käisime läbi kogu ajajuhtimise protsessi ning nii mõndagi asja harjutasime Outlookiga, et paremini meelde jääks ning pärast koolitust oleks lihtsam oma tööelu korda sättida.
- Arutasime üsna põhjalikult selle üle, millistes asjades oleks vaja kokku leppida, et efektiivsemalt tegutseda. Loodan, et nende arutelude põhjal valmib juba lähiajal Nordea jaepanganduse juhtide ajajuhtimise hea tava, mille järgimine aitab meeskonnal veelgi efektiivsemalt tööd teha.
Inimesed jäid koolitusega rahule. Mõned osalejate kommentaarid pärast koolitust:
„Meeldis dialoogi ja arutelu vorm ja väga praktiline „hands on“ lähenemine.“
Teet Parring, segmendijuhtimise osakonna juht, Nordea Pank
„Koolitus ületas ootused – nii materjali ülesehituse kui tempo osas. Super!“
Milja Peiker, telefonipanga juht, Nordea Pank
„Meeldis, et kohe pabermaterjalide kõrval oli võimalk ise Outlookis järele proovida ja vajalikke seadistusi muuta, lisada ja ära võtta. Sain nii mõnegi nipi ja soovituse, mida saan ise koolitades kasutada.“
Marit Mardi, personaalpanganduse osakonna juht, Nordea Pank
„Rakendan Outlooki kalendri ja taskid enda jaoks tööle süsteemseks info talletamiseks -> asi kirjas, aju puhkab! [Mulle meeldis koolitusel] Suurepäraselt vahetu suhtlus, loogiliselt lihtsad näpunäited, kuidas ennast natukenegi süstematiseeritumaks saada.“
Hendrik Rannamets, igapäevapanganduse tootejuht, Nordea Pank.
„Saan seada oma ülesanded ja ideed süsteemi ja seeläbi rahuliku südamega magada, kuna „kõik on kirjas!“ Ma ei unusta midagi.“
Reet Kivi, mass-marketing segmendijuht, Nordea Pank
„Väga praktiline, saab kohe kasutada. Väga suur pluss, et ühe ettevõtte töötajad [osalesid] -> [koolitus] leiab kandepinda ja [õpitu] elluviimine läheb kiiresti käima.“
Reelika Areng, projektijuht, Nordea Pank
„Palju häid nippe ning igapäevaeluks vajalikku informatsiooni. Väga lahe ning asjalik koolitus. Soovitan kindlasti ka tuttavatele/sõpradele.“
Kristo Kokk, eluaseme finantseerimise tootejuht, Nordea Pank
Koolitus andis mullegi ühe mõtte: võib-olla võiksime korraldada kahepäevase Outlooki, pabermärkmiku või Google Calendari töötoa, milles osalejad saaksid juba koolitusel kõik vajalikud asjad kirja ning töödeldud. Kas keegi on huvitatud sellisel koolitusel osalemisest? Kui jah, palun anna mulle teada aadressil kristjan-at-selgepilt.ee või postituse kommentaarides.
Huvi on olemas. Kuid siiski on jäänud väikese usaldamatus paber ja elektroonika vahel. Millegipärast on kiusatus kõigepealt märksõnad kohe paberile kirjutada ning hiljem kui mahti saab, siis elektroonilisse keskkonda ümber dubleerida. Elektroonika eeliseks jääb kiire ja mugav sorteerimine. Projektide kaupa, tähtaegade kaupa, oleku kaupa (ootel, tehtud/tegemata)
Paberi puhul või vihikus mõni leht tagasi tehtud märge jääda tähelepanuta, kui mingil põhjusel kohe ei saanud asi tehtud. Tagantpoolt tegemata taskide vihikuse ettepoole kirjutamine on hea võimalus sellise situatsiooni vastu võtlemisel.
Demo “ekraaniviisor”/screencast siin veebis võiks olla hea meelitaja, et klientides huvi tekitada ning täispikale töötoa päevale neid kohale meelitada.
Olin ise varem andunud paberkujul märkmiku kasutaja, täpsemalt FranklinCovey planeerija kasutaja. See erineb tavapärasest ajaplaneerijast. Paar aastat olen nüüd olnud jällegi elektroonilise märkmiku kasutaja, FranklinCovey PlanPlus for Microsoft Outlook ühildatuna Fujitsu-Siemensi pihuarvutiga. Tipp-topp kooslus, telefoni laadimine ja taskide/kohtumiste sünkroniseerimine toimub üheaegselt.
Viimased nädalad olen taas sisse toonud paberi, mitte planeerimiseks, vaid kui kiirete märkmete tegemiseks ning mõtete üles märkimiseks, kui parajast sülearvutit MindManageriga käe pärast pole. Olen praeguse lahendusega rahul, ehk saaks asi parem olla ainult siis, kui saaksin käed külge Moleskin'i märkmikule.
Tervitades
Dan (Mereblog)
Oliver, suur tänu idee eest! Valmistan ekraaniviisori, kui selleks aega leian. Loodan, et enne aasta lõppu, sest septembri alguses tuleb päris palju koolitusi.
Kasutan ise samuti üsna sageli seda, et panen ideed paberile kirja ning hiljem lisan elektroonilisse süsteemi.
Dan, aitäh kogemuste jagamise eest! Kui ise kasutaksin paberit, siis kas moleskin'i või David Allen Co märkmikku.
Huvi on olemas. Kuid siiski on jäänud väikese usaldamatus paber ja elektroonika vahel. Millegipärast on kiusatus kõigepealt märksõnad kohe paberile kirjutada ning hiljem kui mahti saab, siis elektroonilisse keskkonda ümber dubleerida. Elektroonika eeliseks jääb kiire ja mugav sorteerimine. Projektide kaupa, tähtaegade kaupa, oleku kaupa (ootel, tehtud/tegemata)
Paberi puhul või vihikus mõni leht tagasi tehtud märge jääda tähelepanuta, kui mingil põhjusel kohe ei saanud asi tehtud. Tagantpoolt tegemata taskide vihikuse ettepoole kirjutamine on hea võimalus sellise situatsiooni vastu võtlemisel.
Demo “ekraaniviisor”/screencast siin veebis võiks olla hea meelitaja, et klientides huvi tekitada ning täispikale töötoa päevale neid kohale meelitada.
Olin ise varem andunud paberkujul märkmiku kasutaja, täpsemalt FranklinCovey planeerija kasutaja. See erineb tavapärasest ajaplaneerijast. Paar aastat olen nüüd olnud jällegi elektroonilise märkmiku kasutaja, FranklinCovey PlanPlus for Microsoft Outlook ühildatuna Fujitsu-Siemensi pihuarvutiga. Tipp-topp kooslus, telefoni laadimine ja taskide/kohtumiste sünkroniseerimine toimub üheaegselt.
Viimased nädalad olen taas sisse toonud paberi, mitte planeerimiseks, vaid kui kiirete märkmete tegemiseks ning mõtete üles märkimiseks, kui parajast sülearvutit MindManageriga käe pärast pole. Olen praeguse lahendusega rahul, ehk saaks asi parem olla ainult siis, kui saaksin käed külge Moleskin'i märkmikule.
Tervitades
Dan (Mereblog)
Oliver, suur tänu idee eest! Valmistan ekraaniviisori, kui selleks aega leian. Loodan, et enne aasta lõppu, sest septembri alguses tuleb päris palju koolitusi.
Kasutan ise samuti üsna sageli seda, et panen ideed paberile kirja ning hiljem lisan elektroonilisse süsteemi.
Dan, aitäh kogemuste jagamise eest! Kui ise kasutaksin paberit, siis kas moleskin'i või David Allen Co märkmikku.